is toegevoegd aan uw winkelwagen!
085-0600678

Verzending & Retour

Verzenden & Retour

Verzendkosten:
Bij een bestelling boven de € 100,00 exclusief BTW brengen wij geen verzendkosten in rekening. Heeft je bestelling een orderwaarde lager dan € 100,00 exclusief BTW? Dan brengen wij verzendkosten in rekening van € 10,00 exclusief BTW .


Levertijd na bestelling in Nederland:
Heb je een bestelling geplaatst via onze webshop of per factuur met bankoverschrijving als betaalmethode? Dan is de standaard 1 – 5 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van het product, het merk en de hoeveelheid. Op de productpagina kun je de verwachte levertijd voor dat specifieke product vinden. De verwachte levertijd die hier staat aangegeven is gebaseerd op werkdagen. Zodra je het bedrag hebt overgemaakt, kan het tot 2 werkdagen duren voordat wij het binnen hebben. Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.


Buitenland:
Leveringen naar België en Duitsland worden in de meeste gevallen met 1 of 2 dagen vertraging geleverd.

Vertraagde levering:

Als je de bestelling na 5 werkdagen nog niet hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch Tel: 085-0600678, via onze chat of door te mailen naar info@horecashack.nl Houd je gegevens en factuurnummer bij de hand of vermeld het in de mail of chat, zodat we je snel kunnen helpen.

Geannuleerde bestelling

Het kan voorkomen dat wij een bestelling (gedeeltelijk) annuleren om een van de volgende redenen:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • Bij een bestelling met bankoverschrijving hebben wij het bedrag 15 dagen na het plaatsen van de bestelling nog niet ontvangen.

Bij een (gedeeltelijk) geannuleerde bestelling komt de betalingsverplichting te vervallen voor dat deel dat is geannuleerd. Heeft u al betaald? Dan wordt dit bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Of we sturen het product - in overleg met u - alsnog naar u toe.

Bij alle redenen nemen wij altijd eerst contact met u op voordat wij overgaan tot annulering of terugbetaling.

Retourneren:

Particuliere klanten:

Producten die mankementen vertonen, niet aan de eisen voldoen of niet naar wens zijn kunnen worden geretourneerd. Een retourzending dien je altijd eerst bij ons aan te melden. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor retournering naar info@horecashack.nl Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 24 uur – contact met je op. Je dient met de retourzending altijd een kopie factuur mee te sturen.

Voorwaarden:

  • De bedenktijd is uiterlijk 14 dagen.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via info@horecashack.nl
  • De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, hebben wij het recht om het retour nemen van de producten te weigeren.

Zakelijke klanten:

Producten uit zakelijke bestellingen kunnen - m.u.v. van garantiegevallen - alleen worden geretourneerd in ongebruikte en onbeschadigde staat en in onbeschadigde originele verpakking (incl. verpakkings-/beschermingsmaterialen). Retourverzoeken dienen in alle gevallen eerst aan ons gemeld te worden, voordat tot verzending wordt overgegaan. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor het verzoek tot retournering en het ordernummer van de originele bestelling naar info@horecashack.nl Onze retourafdeling neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 1 werkdag – contact met op om het retourverzoek te beoordelen en de eventuele verdere afhandeling toe te lichten.

Maatwerk- en outletproducten en producten die geen voorraadproducten zijn kunnen in geen geval worden geretourneerd.

Voorwaarden:

  • Bij zakelijke bestellingen wordt bij het retourneren van een product min. 35% van het aankoopbedrag in rekening gebracht. Indien producten gebruikt en/of met schade (incl. beschadigde verpakking) door ons retour worden ontvangen, kunnen aanvullende kosten in rekening worden gebracht of geweigerd worden.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via info@horecashack.nl
  • Retourzending is in alle gevallen voor rekening en risico van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, behouden wij te allen tijde het recht om geretourneerde of te retourneren producten te weigeren.

Dáárom is Horeca Shack uw beste partner!

Bij Horeca Shack bent u aan het juiste adres voor al uw professionele horeca groot- en klein apparatuur. Wij leveren een breed assortiment hoogwaardige horeca apparatuur van bekende merken.