is toegevoegd aan uw winkelwagen!
085-0600678

FAQ

Betalingen

Helaas kan het voorkomen dat er een storing optreedt tijdens uw betaling met iDeal. U ontvangt dan een betalingsherinnering van iDeal met een link waarmee u de betaling alsnog kunt uitvoeren. Indien u deze betaling via de link uitvoert, krijgen wij de betaling binnen en wordt uw bestelling verwerkt. Heeft u geen mail van iDeal ontvangen? Twijfelt u of bent u bang voor een dubbele betaling neem dan gerust contact met ons op via 085-0600678 dan kijken wij gelijk met u mee en kunnen wij u meer informatie geven over de betalingen.

Als u geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, verzoeken wij u dit bij ons te melden door te mailen naar info@horecashack.nl. Om het proces te versnellen raden wij aan om een bewijs van betaling (bijvoorbeeld een screenshot) mee te sturen.

Bij Horeca Shack kunt u online afreken via:

  • iDeal
  • PayPal
  • MasterCard
  • Visa
  • Belfius Pay
  • ApplePay
  • Overboeking

Betaald u met een overboeking? Dan controleren wij eerst of het geld is overgemaakt voordat wij tot verzending overgaan.

Wij vinden het belangrijk dat uw aankopen veilig kunt betalen. Daarom wordt ons betaalproces verzorgd dooreen Payment Service provider. Dit is een partij die gespecialiseerd is in de afhandeling van online betalingen. Door deze samenwerking kunnen wij een veilig en snel betaalproces garanderen!

Lopende bestelling

Het leveringsadres kunt u wijzigen door uw verzoek te mailen naar info@horecashack.nl. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunnen wij het leveringsadres voor de huidige bestelling niet meer wijzigen.

Als u een geplaatste en betaalde bestelling wilt annuleren, vragen wij dit zo snel mogelijk aan ons door te geven via 085-0600678. Is uw bestelling nog niet verwerkt, dan kunnen wij hem kosteloos annuleren.

Indien de bestelling al verwerkt is, kan 30% van het totale aankoopbedrag in rekening worden gebracht. Dit wordt verrekend met het bedrag dat u van ons retour krijgt. Controleer daarom uw bestelling altijd goed voordat u de bestelling plaatst om annulering te voorkomen!

Indien u binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling nog geen bevestiging heeft ontvangen door het opgegeven mailadres, check dan eerst even uw ongewenste postvak (Spam). Ziet u daar ook geen bevestiging staan? Neem dan contact met ons op via info@horecashack.nl 

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling. Wilt u door bijvoorbeeld vertraging of andere zaken meer weten over de huidige status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op via 085-0600678 of info@horecashack.nl. Houd de ordernummer bij de hand.

Terugbetalen

De terugbetaling van een geannuleerde bestelling wordt binnen 24 uur nadat de bestelling geannuleerd is teruggestort.

De terugbetaling van een retourverzending wordt binnen 30 dagen nadat u het product hebt geretourneerd verwerkt. Zodra wij de producten in goede orde hebben ontvangen, wordt het te crediteren bedrag zo spoedig mogelijk naar u teruggestort.

Klachten, Retour & Garantie

De delen en onderdelen die invloed zijn op het leveren van de prestatie vallen onder de garantie. Naast kosten van deze (onder)delen worden ook de monteur kosten en de voorrijkosten vergoed. 

Tenzij het product verkeerd gebruikt is, of niet zorgvuldig mee omgegaan is. 

Heeft u een storing of defect aan een apparaat binnen de garantieperiode? Neem dan contact met ons op via 085-0600678 of info@horecashack.nl. Wij proberen me u dit zo goed mogelijk op te lossen. Doormiddel van onze eigen monteurs langs te laten komen of eventueel het artikel te vervangen.

Houd de volgende gegevens bij de hand als u contact met ons opneemt: 

  • Artikelnummer 
  • Datum aankoop van het product zodat wij de garantie kunnen checken
  • Ordernummer of Factuurnummer

Heeft u een onvolledig artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@horecashack.nl. 

Vermeld in de mail de volgende gegevens:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer van het product dat een onderdeel mist
  • Duidelijke omschrijving van het missende onderdeel
  • Foto waar het onderdeel hoort te zitten

Wij controleren dan of deze onderdelen nog verkrijgbaar zijn en sturen die zo snel mogelijk op!

Is u artikel niet helemaal in orde na levering? Laat dit dan gelijk na levering aan ons weten door ons een mail te sturen naar info@horecashack.nl. Let op u mag het artikel niet in gebruik nemen! 

Zorg ervoor dat u de volgende gegevens meestuurt:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer
  • Kopie factuur
  • Foto van aflever bon van de transporteur
  • Foto's van de beschadigingen

Nadat wij u mail hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk (binnen 24 uur) contact met u op om het op een goede manier af te handelen!

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Stuur dan een mail naar info@horecashack.nl. Vermeld de volgende punten:

  • Ordernummer
  • Omschrijving
  • Artikelnummer
  • Foto van het geleverde product
  • Telefoonnummer waar wij u op kunnen bereiken

Als wij uw melding hebben verwerkt en geaccepteerd, nemen wij contact met u op om u de volgende stappen uit te leggen. U krijgt vervolgens van ons een retourlabel en de retourinstructies.

Indien u een product wilt retourneren, dient u eerst contact met ons op te nemen via info@horecashack.nl. Wij leggen u dan uit welke stappen u moet ondernemen. Het geretourneerde artikel moet in de originele verpakking en met de beschermende materialen. Horeca Shack neemt de geretourneerde producten niet in als ze:

  • Gebruikt zijn
  • Beschadigd zijn
  • Speciaal voor u gemaakt zijn
  • Speciaal voor u besteld zijn
  • Niet vooraf gemeld is bij ons

Leveringen

Op de dag van levering moet er iemand aanwezig zijn. Is er niemand aanwezig, dan is de transporteur genoodzaakt u op een later moment nog een te bezoeken. Let op dit kan extra transportkosten met zich mee brengen!

Kleine producten tot een gewicht van 20 kg worden meestal met de pakketpost verzonden. Grotere en zwaardere producten worden geleverd met palletvervoer. Deze worden tot de eerste deur afgeleverd. Verpakkingsmateriaal wordt niet mee retour genomen!

De standaard aflevertijden zijn maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Helaas kan het een keer voorkomen dat een bestelling langer duurt dan verwacht. Als u bestelling vertraagd is, zullen wij u hier zo goed mogelijk informeren!

De meeste producten kunnen vanaf 24 uur geleverd worden. Duurt het langer dan 5 dagen neem dan contact met ons via info@horecashack.nl of 085-0600678. 

Wij zijn namelijk afhankelijk van de voorraad van onze leveranciers en daarom kan het voorkomen dat een product soms een langere levertijd heeft. Uiteraard nemen wij contact met u op als de bestelling langer duurt dan verwacht!

Horeca Shack levert niet alleen in Nederland maar ook in Duitsland & België. Voor leveringen in het buitenland geldt een meerprijs. Als u een bestelling plaatst met een afleveradres in het buitenland raden wij u aan om eerst even contact op te nemen met ons via info@horecashack.nl of 085-0600678

Horeca Shack levert niet standaard op de Waddeneilanden. Wilt u een bestelling plaatsen met afleveradres op de Waddeneilanden neem dan eerst contact met ons op via 085-0600678 of info@horecashack.nl. Want wij leveren alleen in overleg!

Algemene vragen

Als u op de hoogte wilt blijven van nieuws en aanbiedingen van Horeca Shack, kunt u zich aanmelden door op de link nieuwsbrief te klikken.

Indien u het factuuradres wilt wijzigen, kunt u een mail sturen naar info@horecashack.nl. De wijziging wordt dan door ons verwerkt of wij nemen hierover contact met u op!

Aangezien wij onze kosten zo laag mogelijk willen houden en u de beste prijs willen aanbieden, hebben wij geen showroom. 

De producten in de koopjeskelder/outlet zijn wel beschikbaar om naar te komen kijken. Heeft u interesse in een van deze producten en wilt u het product graag eerst even zien. Neem dan contact met ons op via 085-0600678 of info@horecashack.nl om een afspraak in te plannen.

Uw keukenbenodigdheden en keukenapparatuur kunt u via de website van Horeca Shack bestellen. Zodra u een artikel heeft gevonden, klikt u op de knop 'in winkelwagen'. Tijdens het winkelen kunt u op elk moment uw winkelwagen bezoeken door op het winkelwagen-icoon te klikken.

Als u vanuit uw winkelwagen op de knop 'Bestelling afronden' klikt, kunt u uw bestelling afmaken. U vult uw mail adres, naam, telefoonnummer en adresgegevens in. Eventueel kunt u ook een apart leveringsadres opgeven. Vervolgens kiest u een betaalmethode en voert u de betaling uit. Daarna is uw bestelling geplaatst en ontvangt u hiervan een bevestiging per mail.

Dáárom is Horeca Shack uw beste partner!

Bij Horeca Shack bent u aan het juiste adres voor al uw professionele horeca groot- en klein apparatuur. Wij leveren een breed assortiment hoogwaardige horeca apparatuur van bekende merken.